-->

Piagam Pelanggan

KAMI WARGA SEKOLAH KEBANGSAAN SEBATU MELAKA, KOMITED DAN BERJANJI MEMBERI LAYANAN DAN PERKHIDMATAN TERBAIK KEPADA PELANGGAN KAMI SEPERTI BERIKUT:

MURID
  • Memastikan Setiap Murid Mendapat Tempat Belajar Yang Sesuai Sebaik Sahaja Mendaftar.
  • Memberi Khidmat Mesra Dan Bimbingan Semasa Pengajaran Dan Pemudahcara Dalam Bilik Darjah Untuk Memastikan Murid Dapat Menguasai Kemahiran Literasi Dan Numerasi Sebaik Tamat Tahap 1 (1,2 dan 3).
  • Memastikan Setiap Murid Tahap 2 (4,5 dan 6) Dapat Menyertai Kegiatan Kokurikulum Sekolah.
  • Menjaga Kebajikan Dan Keselamatan Murid-Murid Sejajar Dengan Konsep Sekolah Selamat Di Samping Mendapat Khidmat Nasihat Dari Bimbingan Dan Kaunsling.
  • Mewujudkan Budaya Penyayang Dan Mencintai Sekolah Di Samping Membentuk Dan Mengukuhkan Sahsiah Serta Imej Murid-Murid.

GURU DAN STAF
  • Buku Rekod Mengajar Yang Telah Disahkan Akan Dikembalikan Dalam Tempoh 2 hari Selepas Diserahkan.
  • Memastikan segala Keperluan, Kemudahan Dan Kebajikan Guru Dan Staf Diambil Berat.
  • Menyediakan ABM Dan Keperluan PdPc Bagi Penyelaras Tugas Untuk Meningkatkan Pencapaian Akademik Sekolah.
  • Pemberitahuan Tentang Surat Pekeliling Yang Terkini Akan Disebarkan Kepada Staf Dan guru Dari Semasa Ke Semasa Untuk Dipatuhi.

WARIS (IBU BAPA/ PENJAGA)
  • Memberi Perkhidmatan Dan Layanan Dengan Penuh Dedikasi Dan Ikhlas Serta Mewujudkan Hubungan Mesra Dengan Ibu Bapa/ Penjaga.
  • Setiap Aduan Dari Waris (Ibu Bapa/ Penjaga) Akan Diberi Maklum Balas Dalam Tempoh 1 Minggu Aduan Diterima.
  • Memberi Perhatian Tentang bantuan Kerajaan Supaya Dapat Diagihkan Dengan Seadilnya Berdasarkan Sosio Ekonomi Keluarga.

No comments:

Post a Comment